zwemschool 2019

In september 2019 start de zwemschool haar nieuwe seizoen 2019-2020.Tijdens de zomervakantie zijn er nog wel enkele lessen vrij deel te nemen door de leden van dit seizoen (voor reddend zwemmen en beloften wil dit zeggen conditie trainingen - baantjes zwemmen). Je kan alle info vinden op : KALENDER ZWEMSCHOOL

Voor kinderen die reeds in 2018-2019 ingeschreven waren: om ook in 2019-2020 ingeschreven te blijven, vragen we om het lidgeld te betalen tegen 23 augustus 2018. U ontvangt voor 29 juni een e-mail met alle details. (nog geen e-mail ontvangen op 1 juli 2019? - stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  )

Opgelet we voeren vanaf volgend seizoen een nieuwe uurregeling in.

• Zwemmers in het kleine bad (5 minuten op voorhand klaar en 30 minuten in het water) en zo hebben we drie lesmomenten per serie dit wil zeggen start op maandag 17:55 en 18:25 en 18:55 , start op zaterdag 11:55 en 12:25 en 12:55, alsook op 16:55 en 17:25 en 17:55. (rode, witte, groene en paarse badmutsen)
  • Zwemmers in het grote bad (oranje en verder) zijn er steeds twee sessies van 45 minuten : start op maandag 18:00 en 18:45 , start op zaterdag 12:00 en 12:45, alsook op 17:00 en 17:45. Geen zwemschool meer met start van 18:45 op zaterdag.

Het seizoen loopt van september 2019 tot en met augustus 2020. Het lidgeld bedraagt voor zwemmers in het KLEINE bad (35 minuten):

• 125 euro voor het eerste kind dat lid is van de Dilbeekse Zwemvereniging vzw
  • 115 euro voor het tweede kind binnen hetzelfde gezin dat lid is van de Dilbeekse Zwemvereniging vzw
  • 105 euro voor het derde kind binnen hetzelfde gezin dat lid is van de Dilbeekse Zwemvereniging vzw

Het lidgeld bedraagt voor zwemmers in het GROTE bad (45 minuten):

• 145 euro voor het eerste kind dat lid is van de Dilbeekse Zwemvereniging vzw
  • 135 euro voor het tweede kind binnen hetzelfde gezin dat lid is van de Dilbeekse Zwemvereniging vzw
  • 125 euro voor het derde kind binnen hetzelfde gezin dat lid is van de Dilbeekse Zwemvereniging vzw

U betaalt het lidgeld door het over te schrijven op rekening BE38 0682 1200 7772 van de Dilbeekse Zwemvereniging vzw. Gelieve duidelijk volgende gegevens te vermelden op de overschrijving :

• naam + voornaam van kind(eren)
  • badmuts kleur
  • gekozen lesmoment (dag + uur).

Aan de nieuwe lessenreeks kunnen kinderen tot en met geboortejaar 2008 deelnemen.

Indien u een ander lesmoment wil kiezen (zie voor meer info LESMOMENTEN 2019-2020 ) gelieve dan ook een antwoord mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  waarop u duidelijk de verandering vermeldt.

Voor de verlenging van het lidmaatschap hoeft u enkel het lidgeld te storten op onze rekening en niet meer inschrijven via onze website.

Voor zij die niet wensen te verlengen en stoppen bij DiZV hebben we nog goed nieuws: u kan als compensatie de maand september 2019 (5 maandagen en 4 zaterdagen) verder blijven zwemmen maar wel in uw normale sessie als compensatie van de onverwachte sluitingen dit seizoen.

Aanvraag tot NIEUWE inschrijving kan enkel via dit online invulformulier

De minimumleeftijd is 4 jaar bij de start van de lessenreeks.