oudervergaderingDeze ouder/infovergadering voor de competitie groepen (inclusief beloften) vond plaats op woensdag 10/03/2021 via een virtuele zoommeeting

In dit zwemseizoen 2020-2021 werden ondanks CORONA heel wat nieuwe zaken worden ingevoerd. We gaven wat toelichting bij de nieuwe werking van het zwemseizoen 2020-2021 bij de competitie en beloften maar ook in verband met onze club in het algemeen.

De PowerPoint presentatie met alle info kan je HIER vinden BannerDiZV

en via onze facebook pagina:  Dilbeekse zwemvereniging

We openen weldra de inschrijving voor onze stage (open voor alle zwemmers competitie en beloften + selectie zwemschool en sportzwemmen)

Al onze leden (ook zwemschool, sportzwemmen en reddend zwemmen) ontvangen de tweede helft van juni 2021 een e-mail met de mogelijkheid om in te schrijven voor het volgende seizoen 2021-2022 met alle info ook in verband met ons startevent op 29 augustus 2021. Het inschrijvingsgeld zal per persoon worden aangepast aan de gedorven les of trainingsmogelijkheden dit seizoen tijdens de CORONA crisis.