Stage 2024 voor beloften en competitiezwemmers

In augustus 2024 zal DiZV een sportkamp zwemmen voor onze beloften en competitiezwemmers organiseren. In dit weekje gaan we elke dag zwemmen in een 50m bad maar ook veel leuke activiteiten om een leuke groep te vormen. We kijken dus als club vooruit naar het volgende seizoen.

Wanneer: zaterdag 17 augustus 2024 tot zaterdag 24 augustus 2024 - de ouders brengen zelf de zwemmers en halen ze weer op.

Waar: Sportcentrum Puyenbroeck in Wachtebeke

Wie: Beloften en competitiezwemmers met eigen DiZV trainers

Wat: sportkamp zwemmen maar vooral leuke clubsfeer bouwen om er volgend seizoen weer tegenaan te gaan.

Je kan vanaf nu inschrijven  - je ontving normaal al  een mail met inschrijvingslink

Meer info ?   mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.   of kijk naar voorbije stages op onze  stage pagina of facebook .

Puyenbroek