Reddend Zwemmen2021

Sportzwemmen2021

Wegens beperkingen in de zwemhal (50 personen lesgevers inbegrepen) kunnen we onze zwemschool maar om de 14 dagen aanbieden.

De aanpassingen van MB van 7 mei laten nu toe om in zwembaden (gelijkgesteld met buitensporten) tot 25 personen in een sportbubbel te hebben (exclusief de lesgevers) en dit voor de maanden mei en juni. Dit zien we vooral in de kleedkamers waar we ons dienen te beperken tot 25 kinderen of 1.5m afstand houden. Voor alle personen >12 jaar een mondmasker is verplicht in het hele zwembadcomplex. De beperking van 1 hobby per kind blijft een aanbeveling maar is geen verplichting.

Nieuwe regels vanaf maart 2021 : COVID PROTOCOL

Bij elke activitiet is een gedelegeerd COVID-Coordinator aanwezig als eerste aanspreekpunt. (zie specifieke draaiboeken per afdeling)

NIEUW: beperkte heropstart vanaf 6 februari 2020  voor SPORTZWEMMEN en REDDEND ZWEMMEN .

LEES MEER hieronder

OPGELET :  de tijdsloten voor de zwemlessen en het aankomen + omkleden zullen zeer strikt worden toegepast - TE LAAT = NIET ZWEMMEN !

Draag reeds u zwemkledij om het omkelden bij aankomst te versnellen  !

regelsCOVIDfeb2021

RegelsCOVIDfeb2021 algtxt

Wat te doen bij een (mogelijke) Corona besmetting in jouw zwembubbel?

Stel: jij, een medezwemmer of zelfs je lesgever/trainer is ziek en mogelijks besmet met het Coronavirus. Wat doe je dan? Hier zetten we het voor jou op een rijtje in dit handig overzicht.