Zwemschool: van 4 tot 10 jaar (max 12 jaar)

• Instapmomenten
    Er zijn 3 instapmomenten voor nieuwe zwemmers: meer bepaald begin januari, begin mei en begin september. Starten op een ander tijdstip is niet mogelijk.
  • Leeftijd
    Uw kind moet minimum 4 jaar zijn of worden in de maand dat de lessenreeks start. Uw kind kan in de zwemschool zwemmen tot het jaar waarin het 11 jaar wordt.
  • Wachtlijst
    Wij werken soms met wachtlijsten. Wij noteren uw vraag tot inschrijving, en contacteren u dan wanneer wij u meer informatie kunnen geven over het startmoment van uw kind.
    • Voor Dilbekenaren: het eerstvolgende startmoment waarvoor nog ingeschreven kan worden is januari 2020 - er is geen wachtlijst
    • Voor niet-Dilbekenaren: er is een  wachtlijst
    • Indien u reeds een kind heeft dat actief is in onze zwemvereniging, dan trachten wij de wachttijd voor broer/zus te beperken. Wij houden in de mate van het mogelijke rekening met de door u opgegeven voorkeurslesmomenten. De groepsindeling gebeurt in de maand die voorafgaat aan de start van de lessenreeks.
  • Lidgeld 2015logoparticipatiepasDilbeek
    • Het lidgeld bedraagt €125 per zwemmer voor zwemlessen in het kleine bad (rode, witte, groene en paarse badmutsen)
    • Het lidgeld bedraagt €145 per zwemmer voor zweminitiatie in het grote bad (oranje, licht groene, zwrte en gele badmutsen)
    • Gezins korting : 2de kind dat lid is: €10 korting, 3de kind dat lid is binnen hetzelfde gezin €20 korting
    • DiZV werkt ook met de gemeente Dilbeek voor de houders van een PARTICIPATIE PAS  (80% korting).
    • Het seizoen telt 12 lesmaanden, d.w.z. dat u lidgeld betaalt voor zwemlessen van september tot en met augustus, maar excl. de zomersluiting en de dagen waarop het zwembad gesloten is.
  • Inschrijven
    • Aanvraag tot inschrijving kan enkel via dit online invulformulier
    • De 9 mogelijke lesuren waaruit je kan kiezen als start inschrijving zijn (merk op: om het aantal zwemmers per start klein te houden kan u een andere moment voorgesteld worden):
      • School Kleinbad Ma 1 = maandagavond van 17u55 tot 18u30 (K Ma 1)
      • School Kleinbad Ma 2 = maandagavond van 18u25 tot 19u00 (K Ma 2)
      • School Kleinbad Ma 3 = maandagavond van 18u55 tot 19u30 (K Ma 3)
      • School Kleinbad za 1 = zaterdagmiddag van 11u55 tot 12u30 (K Za 1)
      • School Kleinbad za 2 = zaterdagmiddag van 12u25 tot 13u00 (K Za 2)
      • School Kleinbad za 3 = zaterdagmiddag van 12u55 tot 13u30 (K Za 3)
      • School Kleinbad za 4 = zaterdagavond van 16u55 tot 17u30 (K Za 4)
      • School Kleinbad za 5 = zaterdagavond van 17u25 tot 18u00 (K Za 5)
      • School Kleinbad za 6 = zaterdagavond van 17u55 tot 18u30 (K Za 6)