De Dilbeekse Zwemvereniging vzw (DiZV) is met haar meer dan 700 leden sinds verscheidene decennia één van de grootste sportverenigingen binnen de gemeente Dilbeek en haar deelgemeenten. Deze sportclub is onderverdeeld in verschillende groepen waarbinnen kinderen en jongeren op een aangename en leuke manier kunnen zwemmen. Zo worden de zwemstijlen en het veilig door het water verplaatsen aangeleerd in de zwemschool en kunnen kinderen vanaf 12 jaar zichzelf verder ontplooien in het sportzwemmen, reddend zwemmen of competitie zwemmen.

Misschien is dit net de doelgroep waar uw bedrijf op mikt ? En kan u als sponsor een steentje bijdragen om onze club draaiende te houden ?

Onze club biedt een aantal sponsorkanalen die voor uw bedrijf interessant kunnen zijn: bijvoorbeeld uw logo op onze badmutsen, t-shirts, website, in onze mailings, ….. Uiteraard staan wij steeds open om een sponsordeal te maken op maat van uw bedrijf of visie. Zo hebt u misschien zelf een leuk idee als sponsor en kunnen we deze samen met onze club wel uitwerken. Wij zijn ook steeds op zoek naar sponsors die in natura iets voor onze club willen doen.

Indien u interesse zou hebben in een samenwerking met onze club, dan mag u ons steeds contacteren via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. , zodat we u meer informatie kunnen bezorgen en samen kunnen bekijken wat we voor elkaar kunnen betekenen! "

SPONSORS

ARENA

"WATER  INSTINCT"

(via dealer Jurlie Sport )

logo Arena

Herdebeekstraat 2A
1701 Itterbeek

logo dataprint 300x51 1

Uw firma en logo ook op deze website? Contacteer dan het bestuur van de Dilbeekse Zwemvereniging - DiZV!